Allmän information

Anderzons Trafikskola i Östersund AB...

är en trafikskola med sex trafiklärare: Lasse, Lena , Fredrik, André, Micaela och Andreas och på kontoret som nästan alltid är bemannat så hittar ni Eleonor.

Trafikskolan startades 1954 av Ingwar Anderzon, och den drivs numera av hans son Lasse, med samma anda som Ingwar; så SNABBT och LÄRORIKT som möjligt.

Som elev hos oss kan du få individuell utbildningsplan och kostnadskalkyl. du är också välkommen att ta med din privata handledare på körlektionerna, för att på så sätt få en effektivare utbildning på hemmaplan .

Här på Anderzons Trafikskola utbildas du i riskfyllda moment så som av och påfarter på hårt trafikerad landsväg och mörkerkörning. Vi hjälper dig också öva inför, och boka riskutbildning på halt väglag. Vad gäller teoritester kan det göras hemifrån via internet dygnet runt. Vi erbjuder också lärarledda teorilektioner via Zoom

Vi genomför alkotest innan trafiklektionerna, och kräver ett negativt utandningsprov innan lektionen startar. Detta är  en manifestation mot alkohol och bilkörning.

Ingwar Anderzon